Пошуковий запит: (<.>A=Рудик Я$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
|
1. |
Рудик Я. М. Методика підготовки тестів успішності з дисципліни "Слюсарна справа" [Електронний ресурс] / Я. М. Рудик, Р. А. Струк // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2013. - № 1. - С. 127-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2013_1_29
|
2. |
Рудик Я. М. Управління фаховою підготовкою випускників професійно-технічних навчальних закладів засобами Інтернету [Електронний ресурс] / Я. М. Рудик // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2013. - № 2. - С. 160-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2013_2_30
|
3. |
Рудик Я. М. Методика формування бази завдань для проведення тестового контролю успішності майбутніх бухгалтерів [Електронний ресурс] / Я. М. Рудик // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2013. - № 4. - С. 108-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2013_4_21
|
4. |
Рудик Я. М. Методика підготовки тестів успішності з дисципліни "Технологія виробництва продукції вівчарства" [Електронний ресурс] / Я. М. Рудик, Т. В. Ткачук // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2012. - Вип. 175(3). - С. 210-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2012_175(3)__30
|
5. |
Рудик Я. М. Педагогічні вимоги до процесу надання вищими навчальними закладами додаткових освітніх послуг обдарованій студентській молоді [Електронний ресурс] / Я. М. Рудик // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2013. - Вип. 192(2). - С. 129-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2013_192(2)__21
|
6. |
Рудик Я. М. Методика проведення практичного заняття з аналізу виробничих ситуацій [Електронний ресурс] / Я. М. Рудик, В.В. Бобер // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2014. - Вип. 199(2). - С. 271-278. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2014_199(2)__41
|
7. |
Шостак А. В. Інтеграція української науки у Європейський інформаційний простір засобами наукометрії [Електронний ресурс] / А. В. Шостак, Я. М. Рудик // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2016. - Вип. 233. - С. 322-330. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2016_233_50
|
8. |
Шостак А. В. Управління якістю освіти за допомогою кількісних критеріїв [Електронний ресурс] / А. В. Шостак, Я. М. Рудик // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2016. - Вип. 239. - С. 306-317. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2016_239_47
|
9. |
Шостак А. В. Мотиваційний менеджмент: роль внутрішньо-університетських рейтингів [Електронний ресурс] / А. В. Шостак, Я. М. Рудик // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2016. - Вип. 253. - С. 327-333. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2016_253_55
|
10. |
Рудик Я. М. Суть та структура творчого потенціалу особистості [Електронний ресурс] / Я. М. Рудик // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2014. - № 5. - С. 50-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2014_5_11
|
11. |
Касаткін Д. Ю. Принципи інформаційного забезпечення мотивації науково-педагогічних працівників у дослідницькому університеті [Електронний ресурс] / Д. Ю. Касаткін, Я. М. Рудик, А. В. Шостак // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 61, вип. 5. - С. 96-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_61_5_11
|
12. |
Шостак А. В. Обережно – індекс Хірша! [Електронний ресурс] / А. В. Шостак, Я. М. Рудик // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2017. - Вип. 267. - С. 235-245. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2017_267_41
|
13. |
Рудик Я. М. Тестові технології у процесі викладання дисципліни "бухгалтерський облік у бюджетних установах" [Електронний ресурс] / Я. М. Рудик, В. М. Ярошинський // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2017. - Вип. 277. - С. 233-238. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2017_277_42
|
14. |
Рудик Я. М. Методи нематеріальної мотивації науково-педагогічних працівників у дослідницькому університеті [Електронний ресурс] / Я. М. Рудик, Я. М. Харченко // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2018. - Вип. 291. - С. 261-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2018_291_48
|
15. |
Волощук І. С. Концепції інтелекту: поступ вперед чи рух по зачарованому колу [Електронний ресурс] / І. С. Волощук, Я. М. Рудик // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2020. - № 3. - С. 105-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2020_3_19
|
16. |
Волощук І. Діагностика обдарованості: від утопії до дійсності [Електронний ресурс] / І. Волощук, Я. Рудик // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2020. - Вип. 2. - С. 7-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2020_2_3
|
17. |
Волощук І. С. Вроджене і набуте в обдарованості або чи зможемо ми за посмішкою намалювати Чеширського Кота [Електронний ресурс] / І. С. Волощук, Я. М. Рудик // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2020. - № 4. - С. 5-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2020_4_3 У психології та педагогіці впродовж десятиліть не вщухає дискусія довкола співвідношення генетичного та соціального факторів обдарованості, розвитку здібностей та ефективності діяльності індивіда. Прихильники генетичного фактора визнають винятковий вплив вроджених задатків і, в кращому випадку, відводять незначну роль дії соціального фактора. Прихильники соціального фактора вважають його домінантним і відводять незначну роль генетичному фактору. Більш помірковані дослідники розглядають обидва фактори як значущі. Відомі навіть спроби визначити відсоткове відношення впливу цих двох факторів на розвиток здібностей. Позитивно оцінюючи цей підхід і критично ставлячись до тих обгрунтувань, які наводять для підтвердження зазначеного відносного впливу, є підстави констатувати недосяжність кількісного розв'язання цієї проблеми.
|
18. |
Волощук І. С. Творчість: короткий екскурс в ідеальну реальність [Електронний ресурс] / І. С. Волощук, Я. М. Рудик // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2021. - № 1. - С. 6-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2021_1_4
|